Son Olaylar

Bu siste çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

  • Deniz -

    Yeni bir konu başlattı: Oyundaki Problemler ve Düşüncem

    Konu
    * Şeytan Kulesi 5. kattaki mobları kestikten sonra 1-2dk beklemek gerekiyor bu mobların daha hızlı çıkması gerekir çok zaman kaybı oluyor. * Şeytan Kulesine daha yeni çıktım Lucifer katındayken oyun attı bunu halledin. * Mesela…
  • [Yönetici]Wishi -

    Konuyu cevapladı Server'in bir anda PAY TO WİN e dönüşmesi..

    Mesaj
    Beta diye bir kavram yok serverımız da. 2 aylık bir beta sürecimiz oldu ve bitince server sıfırlandı. İkinci aşama olarak Açık Beta olarak açtık yani oyun resmi olarak açıldı ama her şey tam olmadığından bunun adı da açık beta. Ama…
  • [Yönetici]Wishi -

    Yeni bir konu başlattı: 14062018 Bakım Detayları

    Konu
    Merhaba Arkadaşlar, Bugün yaptığımız bakım ile oyun içerisinde bir kaç değişiklik yaptık. Mavi Ölüm Boss'u HP olarak biraz daha uygun hale getirildi. Yeşil Şebnem kullanmak isteyenler, market'ten boş şişe alıp malzemeleri toplayarak…
  • cuvan545 -

    Server'in bir anda PAY TO WİN e dönüşmesi. adlı konudaki cuvan545 adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    Evet güzelim server betada oynayanların da katılmasıyla beraber pay to win e donusmus durumda. Full savunma dizmemize rağmen 7 efsun cekmiş arkadaslar bizlere 30k dan assagı vurmuyor. Diyebilirsiniz ki bunları oyunda para vermeden yapabilirsiniz.…
  • cuvan545 -

    Yeni bir konu başlattı: Server'in bir anda PAY TO WİN e dönüşmesi.

    Konu
    Evet güzelim server betada oynayanların da katılmasıyla beraber pay to win e donusmus durumda. Full savunma dizmemize rağmen 7 efsun cekmiş arkadaslar bizlere 30k dan assagı vurmuyor. Diyebilirsiniz ki bunları oyunda para vermeden yapabilirsiniz.…
  • Lucifer -

    Konuyu cevapladı Şeytan Kulesi.

    Mesaj
    Anahtar zor düşüyor mühür zor düşüyor ilgilenin lütfen
  • Lucifer -

    Şeytan Kulesi adlı konudaki lindhagen adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    tam bu konuyu açmak için üye olmustum acılmıs 3 kere anahtar katında oyundan attı anahtar katına cıkmak ıcın 20-25dk harcıyoruz bazen daha fazla oyundan atıyor her şey çöp oluyor sonra
  • lindhagen -

    Konuyu cevapladı Şeytan Kulesi.

    Mesaj
    tam bu konuyu açmak için üye olmustum acılmıs 3 kere anahtar katında oyundan attı anahtar katına cıkmak ıcın 20-25dk harcıyoruz bazen daha fazla oyundan atıyor her şey çöp oluyor sonra
  • Lucifer -

    Yeni bir konu başlattı: Şeytan Kulesi

    Konu
    Merhaba sayın yöneticim kuleye pek önem verilmemiş fakat orta emek oyunlarda kule önemli gerek farm gerek azrail için kuledeki slotlar da buna bayağı bi sıkıntı oluyor pc kasıp kuleden atma sorunu oluyor kuledeki slotları kaldırıp kuleden…
  • Lucifer -

    Dönüşüm İtemleri Hakkında Bilgi adlı konudaki [Yönetici]Wishi adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    Merhaba arkadaşlar, Tanıtım sayfamızda aşağı doğru gitmeye üşenen arkadaşlar için, dönüşüm itemlerini kısaca derledik. Aşağıda belirttiğim dönüşüm itemleri sabittir, savaşçı zırh ve tek el silahları baz…
  • RuHuNLa1Less -

    Neden olmasın. Ko-Metin2 tarzında Pk haritası. adlı konudaki RuHuNLa1Less adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    Çok güzel yazmışsın kardeşim.Fikrini beğendim açıkçası. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • [Yönetici]Wishi -

    Yeni bir konu başlattı: Dönüşüm İtemleri Hakkında Bilgi

    Konu
    Merhaba arkadaşlar, Tanıtım sayfamızda aşağı doğru gitmeye üşenen arkadaşlar için, dönüşüm itemlerini kısaca derledik. Aşağıda belirttiğim dönüşüm itemleri sabittir, savaşçı zırh ve tek el silahları baz…
  • [Yönetici]Wishi -

    Yeni bir konu başlattı: 11062018 Güncelleme detayları

    Konu
    Merhaba arkadaşlar, Bu saat itibariyle yaptığımız güncellemeler aşağıdaki gibidir; Lusifer boss'una Kristal eklenmiştir Boss'lardaki Kutsama Küresi dropları arttırılmıştır Yardımcı Şaman, Savaş bölgesinde pasifize…
  • [Yönetici]Wishi -

    Yeni bir konu başlattı: Nesne Marketi ve Oyun Senkronizasyonu

    Konu
    Merhaba Arkadaşlar, Gelen şikayetler ve oyun içerisindeki yapıyı bilmeyen oyuncular için kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Nesne marketinden alınan itemlerin tamamı oyun içerisinde mevcuttur. Nesne marketimiz 2009 yılından bu yana aynı…
  • [Yönetici]Wishi -

    Konuyu cevapladı Sıralama Neden Yok.

    Mesaj
    Önbellek ayarları yapıldıktan sonra aktif edilecek. Sistemi ağırlaştırdığından pasif hale getirdik.
  • [Yönetici]Wishi -

    Yeni bir konu başlattı: Nesne Marketi Aktif!

    Konu
    Merhaba Arkadaşlar, Bir çok kişinin ısrarla açılmasını istediği nesne marketi aktif edilmiştir. Açılışa kadar olan %30 kampanyamızı bugün gün sonuna kadar devam ettirip, sonra sonlandıracağız. Keyifli oyunlar dileriz. Metin2 Fix Takımı
  • cuvan545 -

    Sıralama Neden Yok adlı konudaki Kripto adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    Sitede level sıralamasına tıklandığında tanıtım sayfasına gidiyor. Ben tanıtım sayfasını zaten okudum sıralamayı görmek istiyorum. Teşekkürler.
  • Kripto -

    Yeni bir konu başlattı: Sıralama Neden Yok

    Konu
    Sitede level sıralamasına tıklandığında tanıtım sayfasına gidiyor. Ben tanıtım sayfasını zaten okudum sıralamayı görmek istiyorum. Teşekkürler.
  • cuvan545 -

    Neden olmasın. Ko-Metin2 tarzında Pk haritası. adlı konudaki RuHuNLa1Less adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    Çok güzel yazmışsın kardeşim.Fikrini beğendim açıkçası. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • cuvan545 -

    Neden olmasın. Ko-Metin2 tarzında Pk haritası. adlı konudaki [Yönetici]AvşarEli adlı kullanıcının mesajını beğendi.

    Beğeni (Mesaj)
    İlginiz ve alakanız için teşekkürler bireysel savaşlar için Savaş Bölgesi aktif bunun yanı sıra farklı savaş sistemi düşünüyorduk bu düşünceyi PK tarzı bir savaş alanına dönüştürebiliriz.